Tuesday, December 13, 2011

makna cinta pabila terusik

persoalan tentang cinta?
hadirkanlah insan yang mampu melengkapi diriku...
namun ungkapan di bibir tak pernah kuluah
ungkapan di hati sering kunyatakan
aku fahami sukar untuk aku temui insan sebenar-benarnya 
untuk aku
nak kata aku tak cari
aku memang tak cari
persoalan tentang cinta berulang lagi
akak ku bertanya lagi tentang cinta padaku
confirm!aku belum berpunya..
mungkin perwatakanku yang agak cerewet dalam membuat pilihan
tapi pilihan pun tak ada.
kawanku kata aku terlalu cerewet.
hmmm..bagi diriku selagi hati tak terpaut masakan cinta akan ada
huh!aku buntu sendiri..
kadang-kadang aku rela bertemankan sahabat
tapi sampai bila??
aku faham benar kata ibu, ayah dan akak ku sendiri yang banyak kali meminta aku mempunyai seorang teman istimewa tapi aku gagal menjumpai mana-mana insan yang sesuai untuk digelar bakal suami..
high expectation??tak..aku bukan org jenis itu.kalau benarlah,aku solo sehingga kini.janganlah masa 2020 masih belum berpunya dan berkahwin..heheh..
perkongsian salahke solo wahai family ku??hahah