Thursday, September 15, 2011

tentang diriku

assalamualaikum..
MY LIFE pada hari ini..mengenai kehidupan bersama keluarga saya. Saya mempunyai 5 orang adik-beradik. Kakak sulung saya bernama Azrawati, kakak kedua Amalina, ketiga saya, Aisyah, adik keempat Rasydan dan yang kelima Haziq Ruzaini. Mengikut kata mak saya, anak yang perempuan ikut nama awalan ayah saya iaitu Abdullah, manakala anak lelaki ikut mak saya, iaitu Rusmawati. Dalam keluarga, saya rapat dengan kesemua ahli keluarga. Mungkin adakalanya saya rasa tak lah rapat, tapi sebenarnya rapat itu tidak boleh diukur dengan selalu berjumpa tetapi pengikat yang membuatkan saya dan adik-beradik sentiasa menghubungi antara satu sama lain. maka, di sini KOMUNIKASI adalah perkara yang paling mustahak dalam sesebuah perhubungan. okey! lihatlah gambar family saya.hehe
gambar keluarga besar

mak n abah tersayang..sayang!!!

mak tok and atok with grandchildren

me, akak, kakna, syafiyah, insyirah, nadhirah

rasydan, haziq, mak n abah


tempat percutian paling dekat

saya dan kakna

saya, adik, kakna

kakna, dan, saya

emak dan adik


sister n me
adik, akak n syafiyah

jalan-jalan di PD jee..

cucu dan mak tok


PD terbaikK!!

saya, mak, abah dan adik

Adik-adikku
inilah keluargaku...mungkin pada masa akan datang, saya akan update mengenai tempat tinggal saya yang paling tip top di MALAYSIA.sekian!!

No comments: