Monday, January 30, 2012

sempurnakah hidup ini?

aku pernah terjatuh
bangun dan masih tak bangun
oh..tekan loceng minda berpusing
harapan palsu kian memuncak
rupanya aku belum terjaga
mengintai masa yang tak terhenti
tak matang pemikiran tentang dunia
tapi aku kejar masa yang selalu berdetik
tidak pernah kurang tidak pernah lebih
seribu empat ratus empat puluh minit
aku miliki tapi tak mampu capai apa yang aku inginkan
yakinkah aku hidup aku sudah sempurna

hahhaha,..bosan lagi..lagi2 bosan.menulis menulis..merapu merapu.

hati aku tak kusut
pemikiran yang jadikan kebuntuan
betul tak betul
tindakan selari dengan akal pemikiran
tapi tak selalunya benar
aku tahu kognitif dan amalan psikomotor punyai kaitan dengan afektif
tapi apakah aku perlu percaya pada afektif?
hati yang sedih kerana banyak fikir
atau hati sedih kerana perasaan cintakan dia
atau hati sedih kerana gerak gerinya yang aku jatuh cinta
bukan salah dia

mengarut2..yeah aku suka mengarut..kesekian kali dirikumagika menulis lagi..arigota!

No comments: