Saturday, March 10, 2012

serabut makin tambah gembira.

makin serabut jiwa kecil aku
makin kusut bicara hati ku
aku mahu hidup bersamanya
aku mahu dia tahu apa rasaku
mungkin dia jauh hati denganku
mungkin jua dia tidak mahu 
membina kenangan itu bersama aku

hm..saat menguji itu bukan utk aku
aku lari sekuat hati pada hari ini
kerana tidak mahu kecewa pada kemudian hari

saja ja..mjiwangkan diri seketika..masalah percintaan sering blaku masa kita remaja or alam keremajaan..hehe..saya tersenyum melihat kerenah rakan taulan yang punyai spesel..tatkala itu, menjadi lumrah perasaan hati wanita untuk seorang lelaki.. saya terbaca lelaki yang baik untuk perempuan yang baik..benarkah begitu?
jika begitu mengapa berlaku suami pukul isteri?
hmm..setelah duduk berfikir barulah saya sedar..
tanpa rasa bertolak ansur antara kedua insan tersebut 
maka terjadilah insiden berkeadaan sebegitu rupa
saya bukanlah insan sesuai mengatakan hal itu tapi bagai tersedar...

mimpi aku bukan tanda henti
mimpi aku bukan tanda tertutup
mimpi aku bukan tanda tiada nafas
mimpi aku hanya sebuah cerita

p/s jgn serabut jika fikir serabut

No comments: