Sunday, March 31, 2013

aku sensorang je..kau mampu?


bercinta itu memang manis macam gula tapi
kuat ke kau nak harung suka duka karenah pasangan yang belum tentu jadi pasangan kau

aku luahkan isi hati aku pada secebis kertas putih untuk mengingatkan aku tentang diri aku ni yang masih perlukan bimbingan dari orang lain namun tidak ku anggap seorang yang bergelar pakwe..cukuplah aku mendapat dakapan dan kasih sayang daripada insan yang bergelar suami  kelak..

bagaikan gula diharung semut. itulah hasil kemanisan yang sementara diperolehi oleh insan yang bercinta sebelum kahwin..tapi cuba lihat manis2 madu kekal lamanya samalah perhubungan perkahwinan

sya kau gi tak kursus kawen?
sya kau tau kursus kawen tu kene buat 3 hari da lps ni...
sya itu dan ini..
hati aku ni..hmmm..takda lagi rase itu kwajipan utk aku

kalau orang tny.aku kate nak pi ngn pasangan. tuiii..padahal mana ada sapa.. sesolo aku...sesingle aku..sensorang aku..aku tak mau menyusahkan orang lain.. kalau aku boleh uruskan..selagi aku uruskan aku uruskan sndiri..tapi aku ada 2 assistant : mek nisa n mek ani..
budak dua orang tu lah yg jadi PA aku spnjg masa..

nak perasaan apa?
perasaan seronok?da dpt
perasaan teruja? da dpt
perasaan marah? da dpt
perasaan merajuk? da dpt
perasaan ketawa? da dpt

apa lagi..cume 1 je tak dpt..perasaan dicintai??opss yg halal la nanti.sikit ja..tunggu la sikit lagi..

1 comment:

syika said...

meowww...meowww...