Saturday, August 31, 2013

Saat itu

Hmm..jodoh dan rezeki adalah ketentuanNya atas usaha kite.. Aku agak aku ni kurang berusaha tentang jodoh. Hehe.. Tapi aku yakin Allah swt sedang melihat usahaku.. Apakah maksudnya itu? Iyaa.belum sampai jodohnya itu. Mcm lagu cerita dia.. Bila ku tunggu jawapanmu .. Masihkah aku ada di hatimuu..saat ini...
23 yrs old with a degree holder..masih muda walau ade kawan2 ku kata dah patut kawen. Eh..aku masih muda. Hmm..actually aku nak beritau hey im single u know bla bla bla.. Lau yg makcik2 tua pulak lau kat kenduri..anak mkcik yg usop tu ade kat uma..dtglaa..hey makcik lau nak sy jd menantu.mkcik la dtg umah sy bwk anak mkcik... Hehhee. Hm..time keje pulak..anak akk (mak) tu single lg x..sy nak masuk.. Hmm..tggu je aku ni. Tapi x menjelma..kalau benar ssorg itu sudah djodohkan dgn aku..pasti beliau berada di depan aku tika ini... Jika tiada usah ditanya mengapa wahai manusia2 sekalian.. Bikin rimas dan serabut...bukan tak mencari tapi belum jodohh.. Sabarlah wahai aisyah.biar tak cantik tapi hati cantik.biar lambat asal kawen jugak.hahaa..

Setelah cinta itu kuperoleh
Akan kujaga ia
Akan kukemaskan kasih itu
Hanya untuk dirimu
Andai tiada cinta itu lagi
Masih banyak aturanNya untukku
Sabarlah wahai diriku
Sabarlah wahai temanku

Tahniah sahabatku Hanisah Jamal yang akan bertunang pada 31 Ogos 2013..Moga tangisan lampaumu itu terubat dengan kebahagiaan yg kini kau peroleh..luv u so much my fren..

1 comment:

::NAZiFAH NuR:: said...

sabar la aisyah ku syg....nk kwen jugaak ! haha